کد مطلب:314112 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:179

مدتی است که از این مرض اثری نیست
جناب مستطاب حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ ابراهیم صدقی یكی از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در طی مكتوبی 6 كرامت نقل كرده اند كه ذیلا می خوانید. ایشان مقدمتا مرقوم داشته اند:



[ صفحه 518]



شكی نیست مقربین درگاه ربوبی، كه انبیای عظام و ائمه ی هدی علیهم السلام و فرزندان صالح آنها و سایر بندگان صالح خدا هستند، دارای معجزات و كراماتی می باشند از جمله ی آن بزرگواران، حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام است كه دارای كرامات بی شماری است، و مقداری از آنها را جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای ربانی خلخالی دامت افاضاته در كتاب «چهره ی درخشان قمر بنی هاشم علیه السلام» جمع آوری نموده اند، جزاه الله تعالی خیر الجزاء.

از آنجا كه خواسته اند حقیر هم در این امر سهیم باشم و شمه ای از كراماتی را كه از ثقات شنیده ام نقل كنم، لذا چند كرامت را تقدیم می دارم امید است انشاءالله تعالی مورد عنایت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام قرار گیرد.

1. خطیب منبر حسینی، جناب سید ناصر آل الحلو كه حدود سی سال است با ایشان رفاقت دارم، نقل كردند سالها بود مبتلای به درد مجرای ادرار بودم و هر چه به دكترهای متخصص، چه در نجف و چه در بغداد، مراجعه می كردم و داروهایشان را می خورم، اثری از بهبودی حاصل نمی شد. تا آن كه آخرالامر دكترها جواب كردند و از خوب شدن ناامید شدم. این در حالی بود كه درد هم شدت داشت و ادرار كردن برایم مشكل بود. باری، به همین وضع بودم تا یك شب از منزل خودم در نجف اشرف رو به سوی كربلا كرده، متوجه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام گشتم و متوسل به ایشان شدم و شفای خود را درخواست نمودم. بر اثر این توسل، بحمدالله تعالی از این مرض شفا یافتم و مدتی است دیگر از این مرض اثری نیست.